مجله تحقیق در عملیات در کاربردهای آن ( ریاضی کاربردی سابق )
دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان
یکشنبه 4 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
ویژه نامه
پاییز 90
زمستان 90
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرم تعهد مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
دوره 8، شماره 2 - ( 7-1390 )
جلد 8 شماره 2 صفحات 0-0
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
اثر بخشی نظریه ی سازنده گرایی در تدریس ریاضی دوره ی راهنمایی- تحصیلی. jor 2011; 8 (2)
URL:
http://jamlu.liau.ac.ir/article-1-273-fa.html
اثر بخشی نظریه ی سازنده گرایی در تدریس ریاضی دوره ی راهنمایی- تحصیلی. تحقیق در عملیات در کاربردهای آن. 1390; 8 (2)
URL:
http://jamlu.liau.ac.ir/article-1-273-fa.html
اثر بخشی نظریه ی سازنده گرایی در تدریس ریاضی دوره ی راهنمایی- تحصیلی
چکیده:
(7133 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
واژههای کلیدی:
سازنده گرایی
،
تدریس
،
برنامه درسی ریاضی دوره راهنمایی
متن کامل
[PDF 592 kb]
(10524 دریافت)
نوع مطالعه:
پژوهشي
| موضوع مقاله:
عمومى
دریافت: 1390/8/9 | انتشار: 1390/7/23
ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.